۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸

مقدماتی جام ملت های زیر ۱۷سال آسیا - اردن

بازگشت تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل میزبان در نیمه دوم

بازگشت تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل میزبان در نیمه دوم

تیم فوتبال نوجوانان ایران موفق به شکست اردن در مقدماتی جام ملت های زیر ۱۷سال آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا را مقابل اردن، میزبان گروه A این مرحله برگزار کرد.

در حالی که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر یک اردن تمام شده بود، در نیمه دوم شاگردان عباس چمنیان نتیجه را بازگرداندند و ۴ بر ۲ پیروز شدند.

عرفان خدادادیان (۱۵) ابوالفضل کاظمی (۷۰) سلمان غفاری (۷۷) و مهرداد آقامحمدی (۵+۹۰) پنالتی برای ایران و نورالدین عمر و(۳۷) و محمد ابورمحه (۴۰) برای اردن گلزنی کردند.

تیم نوجوانان کشورمان با این برد ۹ امتیازی شده و با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه A مرحله مقدماتی را تمام کرد. اردن نیز با چهار باخت متوالی و بدون امتیاز قعرنشین گروه ماند.

ماهان مشابه، مرتضی علی بالدی، ابوالفضل کاظمی، امیر علی عشور نژاد، محمد امین حسینی، عرفان یوسف زاده (۷۱_ مهرداد آقامحمدی)، علی جلوخانی (۴۶_ محمد امین جاویدزاده (۸۶_ محمد امین مهرعلیان)، ماهان علیپور (۷۱_ امیر محمد بوستانی)، ایلیا احمدی منش، امید قره چماقل و(۴۶_ سلمان غفاری) و عرفان خدادادیان نفراتی بودند که در این بازی برای تیم نوجوانان به زمین رفتند.

کد خبر 6270601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • T.A IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
      4 3
      خداروشکر مگر نوجوانان وجوانان فوتبال مردمو شاد کنند . بزرگسالان فقط دعوا وحسادت وشکست